ברוכים הבאים לעולם שכולו תה

ברוכים הבאים לדרך ה-Te, לעולם שכולו אמנות, בריאות, טעמים וניחוחות של תה וחליטות צמחים

חברת Te היא יצרנית תה וחליטות צמחים פרימיום המביאה את עולמה המופלא, החווייתי והאיכותי של תרבות התה והחליטות.

עוד משחר ההיסטוריה, כוחו של הגוף לרפא את עצמו נקשר בפלאי צמח התה. התה הוא המשקה המבוקש והנפוץ בעולם, הומצא בסין והתפשט לעולם כולו. שתיית תה היא אמנות של ממש, המזמנת חוויה המענגת את הגוף והנפש ומהווה חיבור חובק עולם דרך הרמוניה מושלמת של טעמים, ניחוחות וצבעים. 

ב- Te אנו מאמינים כי הטבע הוא התרופה הטובה ביותר לגוף ולנפש, ולכן פיתחנו מגוון של חליטות טבעיות לחלוטין, ללא כל תוספות, המשלבות צמחי מרפא, עשבים, פרחים, פירות וזרעים. כל אחד מהמרכיבים תורם את טעמו ותכונותיו הבריאותיות.

אנו ב Te מבטיחים את חוויית התה העילאית ביותר 

אחרי 10 שנים של מחקר ואהבה לתה, איתרנו את מטעי התה האיכותיים בעולם. אנחנו מקפידים על גידול טבעי וקוטפים את העלים בעבודת יד תוך בחירת העלים הנמצאים בשיא בשלותם, בדיוק בזמן בו הם עשירים בארומה הטבעית ונושאים איתם את הטעמים האותנטיים הייחודיים לכל זן.

בכל אריזה שלנו נמצאים העלים המובחרים ביותר, שלוקטו מזן אחיד, נקטפו ונארזו בטכניקה מיוחדת השומרת על הטעם והארומה הטבעית שלהם, ללא כל תוספי טעם, ריח וצבע, על מנת להעניק לכם הזדמנות ייחודית ליהנות מאומנות התה במיטבה.

ב-Te אנחנו מאמינים שבכדי להביא למערב, את חווית כוס התה האיכותית ביותר, עלינו לגדל את התה בעצמינו בשיטת "From Field To Cup " – מהמטע לספל.

לפני עשור החל שמעון שרבף, שמכיר ומנוסה באסיה, תהליך של- " From field to cup"- כנגזרת מהמושג: Farm to Table"" שראשיתו בעשרות מסעות לאיתור מטעי התה המתאימים לו באזורים שונים באסיה, אפריקה ודרום אמריקה והמשכו בעבודה צמודה עם מגדלי התה המקומיים, החל מבחירת סוגי התה והצמחים השונים שיגודלו ונמשך בפיקוח על היבול והקטיף הידני, העברתו לבתי יישון, התססה ואריזה בצמוד למטעים. מעטים בעולם יודעים לעשות תהליך מסוג זה הדורש בניית אופרציה ומעורבות בכל פרט- כולל ליהוק, גיוס ויכולת עבודה צמודה עם המגדלים מומחי התה, טועמי התה ונוטורופתים. וכל זאת בכדי להשיג תה באיכות המעולה שעליו אנחנו מתחייבים.

הקמנו מפעל בצפון שאליו אנו שולחים את חומרי הגלם ובו אנו בוררים, מנקים, שוקלים ואורזים. אנו מעסיקים במפעל אנשים עם מוגבלוית בתהליך הסופי של האריזה. 

במרכז המבקרים שלנו אנו מארחים קבוצות ויחידים ומסבירים על תהליך הפקת התה והחליטות, ההבדלים בין הסוגים השונים וטועמים ממגוון סוגי התה והחליטות שלנו. 

התהליך המוקפד והמורכב מהווה את הד.נ.א שלנו ואת המהפכה שאנחנו מציעים לכם היום בתחום התה וחליטות הצמחים.